Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ

Ενιωσα στην ανασα σου
τον ερωτα να τρυπωνει στο ειναι μου,
αδαμαστο αλογο που αδυνατο να τειθασευσω
Αναψες μυρια λυχναρια αισθηματων
φωταψια να κανουν στο σκοταδι της ψυχης μου,
αυτα που χρονια σκεπαζουν οι ομιχλωδεις αναμνησεις
μεσα στο ερεβος στη μοναξια της νυχτας
Φωταγωγησα κι εγω την καρδια μου,
εστρωσα τα χαλια της αγαπης μου για σενα
και την ζεστανα με την φωτια της προσμονης.
Εκει να μπεις και μεσα της για παντα να φωλιασεις.

ΤΑΣΟΣ     ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ

2 σχόλια:

  1. Η Αγαπη γεννιέται πάνω στην Υπόσχεση ΓιαΠαντα
    και εκεί πάλι πεθαίνει από δεσμά Ισόβιας Φυλάκισης,
    αφού φέρει ιδιότητες Ελεύθερου Υψηπετή Αετού!!!

    Σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τάσο μου συγχαρητήρια και καλή επιτυχία και σ' αυτό το δημιούργημα!!!Ευχαριστούμε για τους ύμνους στην αγάπη που μας μοιράζεις απλόχερα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή