Τρίτη 23 Απριλίου 2013

ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΗ ''ΔΡΩΜΕΝΑ ΨΥΧΗΣ''

Κριτική φίλου και αναγνώστη για την δεύτερη ποιητική μου συλλογή ''Δρώμενα ψυχής''.Τον ευχαριστώ απο τα βάθη της καρδιάς μου,είναι η πιο συγκινητική κριτική που εχω λάβει ως τωρα!!!!!!

Διάβαζα εδώ και δύο βδομάδες τα Δρώμενα Ψυχής σου. Μο...υ έκαναν συντροφιά τα βράδια αλλά και στη διαδρομή πηγαίνοντας στο Πανεπιστήμιο και μετά στη δουλειά. Τι να πω;! Η ψυχή μου σφίχτηκε πολλές φορές. Οι στίχοι σου δεν πέρασαν επιφανειακά απο πάνω μου, πολλές φορές - και στο λέω με απόλυτη ειλικρίνεια- δάκρυσα. Να σαι πάντα καλά και να μη σταματήσεις να γράφεις!!!
                                                                                                             Άρης  Αποστολάκης
                                                                                                            Αναγνώστης-φοιτητής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου