Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ

Νιώθω την αγάπη
με μυστικές φωνές να με καλεί
αιωρούμενη μεταξύ χαράς και λύπης,
ακροβάτης στη θλίψη και στη μοναξιά της.
Άσε με να ριζώσω,μου φωνάζει.
Θρέψε με μέσα σου,γίνε μήτρα για μένα,
ντύσε με με το κόκκινο της πορφύρας
το πάθος μου για την ζωή να δείξεις.
Μην με εγκαταλείπεις....
Χρόνια μέσα σου με κουβαλάς
κι ας μην το ξέρεις.
Μυστικά και φανερά
κρύβομαι στην κρυψώνα της καρδιάς σου.
Αναμένω.
Περιμένω.
Γι' αυτό σου λέω,
μην αφήνεις τις στιγμές,μην τις ακρωτηριάζεις
'οταν με νιώθεις σαν μαχαίρι να μπαίνω στην ψυχή σου.
Να σε πονώ.
Να σε ματώνω.
Κι αν δεν στο 'εμαθαν τα χρόνια
που βιαστηκά περάσανε μπροστά σου και χαθήκαν,
θα σου το πώ εγώ.
Είμαι η αγάπη,
γέννημα του πόνου και της χαράς!
Είμαι η αγάπη,
που ματώνει και πονά!

ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ (Απο ανέκδοτη συλλογή μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου