Σάββατο 13 Απριλίου 2013

ΣΠΟΡΟΙ ΕΛΠΙΔΑΣ

Πρωινό Σαββάτου.Έξω ένας ήλιος που λάμπει
και μας χαμογελά, με ένα χαμόγελο ζεστό προσπαθεί
να ζεστάνει καρδιές,ψυχές,σώματα.
Να ζεστάνει τα όνειρα που κάποιοι επιτακτικά
προσπαθούν να βάλου στην κατάψυξη...
Καφές,τσιγάρο, και στο ραδιόφωνο ο εκφωνητής
να λέει ''Ανθρωπος αυτοπυρπολήθηκε στην περιοχή
Βριλησίων''για νεώτερα θα σας ενημερώσουμε.
Άνθρωποι αυτοκτονούν,άνθρωποι αυτοπυρπολούνται,
όνειρα στάχτες,ελπίδες που αργοπεθαίνουν
στις πυρκαγιές της ζωής, αφήνωντας σε όλους μια γεύση,
γεύση ξύδι και χολής στο στόμα,κέρασμα αυτών που
καταπάτησαν όρκους πουλώντας μεγάλα ψεύτικα λόγια.
Αυτών που την ζωή κάνανε ζάρια και τη παίζουν
στα τραπέζια των εθνών....
Κι εγώ ,μικρός και ασήμαντος,στο μπαλκόνι του σπιτιού μου
να φυτεύω εποχιακά λουλούδια.
Μαργαρίτες,κατηφέδες,πετούνιες,σκυλάκια.
Θα μου πείτε :Ε και ;Ασήμαντα πράγματα!
Για μένα όμως είναι σηματικά.Νιόθω-εγώ ο μικρός και
τοσοδούλης-να βάζω τον σπόρο της ελπιδας στο χώμα.
Τον σπόρο της ελπίδας στην ψυχή μου.Να φυτρώσει
και να ανθίσει.Γιατί τι είναι η ελπίδα;Ενα τόσο δα σποράκι
είναι,μόνος το φυτεύεις και μόνος το ποτίζεις να ανθίσει
στην ψυχή σου......Και ύστερα θα ονειρευτώ όλα να
ανθίσουν και να ομορφύνουν......Όπως τα λουλούδια
που φύτεψα στο μπαλκόνι μου.Γιατί όσο ζώ θα ονειρεύομαι
και θα ελπίζω....θα ονειρεύομαι οι σπόροι ελπίδας όλων
των ανθρώπων να ριζώσουν,να μεγαλώσουν,να ανθίσουν.
Και κάποια μέρα ίσως-ίσως λέω-αυτός ο κόσμος να είναι
γεμάτος απο ανθισμένες καρδιές,μαχητές του καλού
και του δίκαιου,μαχητές της αγάπης στον συνάνθρωπο!!!!

Κείμενο:TΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου