Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

KΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ''ΟΙ ΚΡΑΥΓΕΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ''ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΚΙΑ ΞΥΔΗ

"Μόλις πήρα για πρώτη φορά στα χέρια μου την ποιητική συλλογή του Τάσου Σταυρακέλη "Οι κραυγές της σιωπής" (εκδ. λεξίτυπον) χιλιάδες συναισθήματα με πλημμύρισαν. Νόμισα ότι με κάποιο ανεξήγητο τρόπο έχει μπει μέσα στο μυαλό μου, έχει κατασκοπεύσει τις σκέψεις μου, τις έχει πάρει και τις έχει κάνει ποίημα. Τις σκέψεις αυτές που δεν είχα το θάρρος να ομολογήσω ούτε στον ίδιο μου τον εαυτό. Είχα κάνει για άλλη μια φορά στα πρέπει και τα μη της ψυχής μου.."
"Είμαι σίγουρη ότι με αυτό το βιβλίο του ο Τάσος θα παρασύρει κι εσάς στα μονοπάτια που έχει χαράξει με το αίμα της ψυχής του, θα σας συνεπάρει με την ανυπόκριτη αλήξεια του..."
Αποσπάσματα από την ομιλία μου στην παρουσίαση της ποιητικής συλλογής του Τάσου Σταυρακέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου