Μεγάλη η πλατεία
κόσμος σαν το μελλίσι
να πηγαινοέρχεται,
μα το άγαλμα στέκει εκεί
βουβό στη μοναξιά του.
Αχνό χαμόγελο,μισό
σα να κοροιδεύει τους
περαστικούς διαβάτες.
Γαλήνιο,αγέρωχο
να κοιτά με μια θλίψη
σαν εικόνα του Αγίου Σεβαστιανού
τα ανεξήγητα κουρασμένα πρόσωπα
που σαν τα μαβιά σύννεφα
περνούν γοργά απο κοντά του.
Στημένο εκει χρόνια τώρα
έμαθε στην αμίλητη ακινήσια
των χαμένων στιγμών.
Με μόνη συντροφιά τα περιστέρια.
Και κάποιες ψυχές
που μια παρέα αναζητούν τα κρύα βράδια.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 19-1-2013
Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013
Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
ΝΥΧΤΕΡΝΟΙ ΚΑΗΜΟΙ
Έρχεται η νύχτα
και οι καημοί
στο παραθύρι
τσιγάρο κέρασμα
πάλι ζητούν
να κάνουν.
Μεσ' στις τολίπες
του καπνού
για να χαθούνε,
στου ουρανού
να πάνε τις αγκάλες,
να γαληνέψουν
οι καρδιές οι ανταριασμένες
να πάψουν πια
για λίγο να πονάνε.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 16-1-2013Δείτε περισσότερα
και οι καημοί
στο παραθύρι
τσιγάρο κέρασμα
πάλι ζητούν
να κάνουν.
Μεσ' στις τολίπες
του καπνού
για να χαθούνε,
στου ουρανού
να πάνε τις αγκάλες,
να γαληνέψουν
οι καρδιές οι ανταριασμένες
να πάψουν πια
για λίγο να πονάνε.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 16-1-2013Δείτε περισσότερα
Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013
ΣΚΕΨΕΙΣ ΦΥΓΑΔΕΣ
Σκέψεις τρυπώνουν στο μυαλό
σαν τους φυγάδες που ψάχνουνε λημέρια
έτσι,για να ξαποστάσουν
απ'τον αόριστο φόβο των τύψεων
μιάς άταχτης απόδρασης.
Στρυφογυρίζουν,ο νούς παραπλέει
στο αβέβαιο και άλλωτε πάλι
στο λιμάνι των ξεχασμένων αναμνήσεων,
εκεί που χρόνια δεμένες έχουν μείνει.
Και σε όλα αυτά εσύ και ο εαυτός σου.
Άντε και η μοναξιά,
για να κλείνει τα στεγανά της ύπαρξης σου.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 14-1-2013
σαν τους φυγάδες που ψάχνουνε λημέρια
έτσι,για να ξαποστάσουν
απ'τον αόριστο φόβο των τύψεων
μιάς άταχτης απόδρασης.
Στρυφογυρίζουν,ο νούς παραπλέει
στο αβέβαιο και άλλωτε πάλι
στο λιμάνι των ξεχασμένων αναμνήσεων,
εκεί που χρόνια δεμένες έχουν μείνει.
Και σε όλα αυτά εσύ και ο εαυτός σου.
Άντε και η μοναξιά,
για να κλείνει τα στεγανά της ύπαρξης σου.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 14-1-2013
Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013
ΦΙΛΟΙ
Αγαπώ τους φίλους μου,
αυτούς που γέλασαν
με το δικό μου γέλιο
και που ένα δάκρυ μου έφυγε
για την δική τους λύπη.
Τους φίλους μου,
που σαν καθρέφτης
μέσα τους είδα πρόσωπα
περασμένων μου λαθών.
Εκείνους που άπλωσαν
σαν σανίδα σωτηρίας
ένα χέρι να πιαστώ
στην άκρη του γκρεμού
της μοναξιάς μου.
Μα και εσείς φίλοι μου
που την φιλία δεν υπολογίσατε
γιατί συμφέρον πια
δεν είχατε κανένα,
κι εσάς έμαθα πλέον να αγαπώ.
Γιατί με μάθατε
ευκολόπιστος στη ρότα της ζωής μου
να μην είμαι.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 7-1-2012
(Στους φίλους,σε αυτούς που έφυγαν
και σε αυτούς που έμειναν)
αυτούς που γέλασαν
με το δικό μου γέλιο
και που ένα δάκρυ μου έφυγε
για την δική τους λύπη.
Τους φίλους μου,
που σαν καθρέφτης
μέσα τους είδα πρόσωπα
περασμένων μου λαθών.
Εκείνους που άπλωσαν
σαν σανίδα σωτηρίας
ένα χέρι να πιαστώ
στην άκρη του γκρεμού
της μοναξιάς μου.
Μα και εσείς φίλοι μου
που την φιλία δεν υπολογίσατε
γιατί συμφέρον πια
δεν είχατε κανένα,
κι εσάς έμαθα πλέον να αγαπώ.
Γιατί με μάθατε
ευκολόπιστος στη ρότα της ζωής μου
να μην είμαι.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 7-1-2012
(Στους φίλους,σε αυτούς που έφυγαν
και σε αυτούς που έμειναν)
Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012
ΤΩΝ ΜΑΓΩΝ ΤΑ ΔΩΡΑ
Όχι,δεν θέλω Χριστούγεννα
σ' ένα αστραφτερό club
γεμάτο χρυσόσκονη και γλίντερ
που θα σκεπάζει πρόσωπα χαρούμενα.
Δεν θέλω ρεβεγιόν με φωταψίες
κεριά και ''έδυμα επίσημο''που κλείνει τις πόρτες
στης μοναξιάς τους περιπάτους.
Θέλω μόνο να βγώ....
Βράδυ στους φωτισμένους
και αφώτιστους δρόμους
μιάς πόλης πόρνης που ξέρει καλά
να κρύβει τις αιμοραγούσες πληγές της,
να περπατήσω εκεί που κάποιοι
ακόμα ψάχνουνε το φωτεινό τ' αστέρι.
Όχι,δεν θα τους προσφέρω
των μάγων τα δώρα
Λίβανον,Χρυσό και Σμύρνα.
Μόνο χαμόγελα κι αγάπη θα προσφέρω.
Σ' αυτούς που ακόμη ψάχνουνε
στον δρόμο τον Χριστό.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 24-12-2012
σ' ένα αστραφτερό club
γεμάτο χρυσόσκονη και γλίντερ
που θα σκεπάζει πρόσωπα χαρούμενα.
Δεν θέλω ρεβεγιόν με φωταψίες
κεριά και ''έδυμα επίσημο''που κλείνει τις πόρτες
στης μοναξιάς τους περιπάτους.
Θέλω μόνο να βγώ....
Βράδυ στους φωτισμένους
και αφώτιστους δρόμους
μιάς πόλης πόρνης που ξέρει καλά
να κρύβει τις αιμοραγούσες πληγές της,
να περπατήσω εκεί που κάποιοι
ακόμα ψάχνουνε το φωτεινό τ' αστέρι.
Όχι,δεν θα τους προσφέρω
των μάγων τα δώρα
Λίβανον,Χρυσό και Σμύρνα.
Μόνο χαμόγελα κι αγάπη θα προσφέρω.
Σ' αυτούς που ακόμη ψάχνουνε
στον δρόμο τον Χριστό.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 24-12-2012
Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2012
Χριστούγεννα και πάλι!!!
Στόλισα το σπίτι,το καθιερωμένο έλατο,παραφόρτωσα τους χώρους με λαμπιόνια,μπάλες,αγγελάκια,γιρλάντες.
Έτσι,για να καταλάβω πως έρχονται μέρες γιορτής,μέρες χαράς.
Χαράς!!!!!Ποιάς χαράς;Χάθηκε κι ...αυτή με τα χρόνια που πέρασαν,κρύφτηκε κι αυτή,ποιός ξέρει που,αφήνωντας μια σκιά μελαγχολίας να πλανάται γύρω μας.
Πως να χαρείς με όλα αυτά γύρω σου;
Όταν εκει,έξω,άνθρωποι προσπαθουν να επιβιώσουν μέσα στο κρύο και το αγιάζι της χειμωνιάτικης νύχτας....
Άνθρωποι που η ζωή στάθηκε πολύ σκληρή μαζί τους.
Πως μπορώ εγώ να λέγομαι ''άνθρωπος'' αν δεν σκέφτομαι
συνανθρώπους μου που θα περάσουν Χριστούγεννα παρέα με τη μοναξιά σε ένα παγωμένο δωμάτιο.Μα περισσότερο,θα κάνει κρύο στην ψυχή τους....
Θα πείτε,τι λέει,τώρα τον έπιασε η φιλεσπλαχνία του λόγω γιορτών;Τώρα το θυμήθηκε;
Όχι,τα σκέφτομαι καθημερινά.Τα σκέφτομαι διαρκώς τελευταία
λόγω όλων αυτών που βιώνουμε,εμείς μαζί με τη χώρα μας.
Ας κάνουμε κάτι για όλους αυτούς τους ανθρώπους,ολοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά.
Ακόμη κι αν δεν έχουμε να προσφέρουμε κάτι υλικό,έχουμε κάτι πιο πολύτιμο!!!! Την Αγάπη.
Ένας καλός λόγος,ένα χαμόγελο,μια κουβέντα,ενα 'χρόνια πολλά''.
Γιατί η Αγάπη ζεσταίνει τις καρδιές,όσο παγωνιά και να κάνει.
Καλά Χριστούγεννα με υγεία σε όλους.
Γιατί η υγεία είναι το πιο πολύτιμο που εχουμε.
Και εύχομαι οι μέρες που θα 'ρθουν να είναι καλύτερες.
ΓΙΑ ΟΛΟΥς ΜΑΣ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΔείτε περισσότερα
Στόλισα το σπίτι,το καθιερωμένο έλατο,παραφόρτωσα τους χώρους με λαμπιόνια,μπάλες,αγγελάκια,γιρλάντες.
Έτσι,για να καταλάβω πως έρχονται μέρες γιορτής,μέρες χαράς.
Χαράς!!!!!Ποιάς χαράς;Χάθηκε κι ...αυτή με τα χρόνια που πέρασαν,κρύφτηκε κι αυτή,ποιός ξέρει που,αφήνωντας μια σκιά μελαγχολίας να πλανάται γύρω μας.
Πως να χαρείς με όλα αυτά γύρω σου;
Όταν εκει,έξω,άνθρωποι προσπαθουν να επιβιώσουν μέσα στο κρύο και το αγιάζι της χειμωνιάτικης νύχτας....
Άνθρωποι που η ζωή στάθηκε πολύ σκληρή μαζί τους.
Πως μπορώ εγώ να λέγομαι ''άνθρωπος'' αν δεν σκέφτομαι
συνανθρώπους μου που θα περάσουν Χριστούγεννα παρέα με τη μοναξιά σε ένα παγωμένο δωμάτιο.Μα περισσότερο,θα κάνει κρύο στην ψυχή τους....
Θα πείτε,τι λέει,τώρα τον έπιασε η φιλεσπλαχνία του λόγω γιορτών;Τώρα το θυμήθηκε;
Όχι,τα σκέφτομαι καθημερινά.Τα σκέφτομαι διαρκώς τελευταία
λόγω όλων αυτών που βιώνουμε,εμείς μαζί με τη χώρα μας.
Ας κάνουμε κάτι για όλους αυτούς τους ανθρώπους,ολοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά.
Ακόμη κι αν δεν έχουμε να προσφέρουμε κάτι υλικό,έχουμε κάτι πιο πολύτιμο!!!! Την Αγάπη.
Ένας καλός λόγος,ένα χαμόγελο,μια κουβέντα,ενα 'χρόνια πολλά''.
Γιατί η Αγάπη ζεσταίνει τις καρδιές,όσο παγωνιά και να κάνει.
Καλά Χριστούγεννα με υγεία σε όλους.
Γιατί η υγεία είναι το πιο πολύτιμο που εχουμε.
Και εύχομαι οι μέρες που θα 'ρθουν να είναι καλύτερες.
ΓΙΑ ΟΛΟΥς ΜΑΣ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΔείτε περισσότερα
Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012
A LOVELY DAY
Στέκεσαι απέναντι μου
Πρόσωπο με πρόσωπο
λες και είσαι καθρέφτης
βλεπω τό είδωλο μου .
Μελαγχολικό βλέμμα
θολό χαμόγελο,
λες και μόλις ξύπνησαν
οι ναρκωμενοι πόθοι μας.
Πρόσωπο με πρόσωπο
λες και είσαι καθρέφτης
βλεπω τό είδωλο μου .
Μελαγχολικό βλέμμα
θολό χαμόγελο,
λες και μόλις ξύπνησαν
οι ναρκωμενοι πόθοι μας.
Πόθοι διψασμένοι για ένα
έστω δειλό άγγιγμα .
Ένα γλυκό άγγιγμα ψυχής
σ'ένα άγιο προσκύνημα αγάπης .
Κι όπως η αχτίδα
του ήλιου μας ζεσταίνει,
'ετσι νιώθω τη λάμψη των ματιών σου
έστω δειλό άγγιγμα .
Ένα γλυκό άγγιγμα ψυχής
σ'ένα άγιο προσκύνημα αγάπης .
Κι όπως η αχτίδα
του ήλιου μας ζεσταίνει,
'ετσι νιώθω τη λάμψη των ματιών σου
να διαπερνά τό είναι μου.
Και τότε λέω,ναι!
It's a lovely day to day.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 12-12-2012
Και τότε λέω,ναι!
It's a lovely day to day.
ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ 12-12-2012
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)






